SsangYong e жив!

Main August 23, 2010 | Auto-Press.net A- A+ 1811 views | no comments


Двете новости дойдоха едновременно: индийската компания Mahindra&Mahindra се договори с корейското правителство за изкупуване на фалиралата преди половин година компании SsangYong и най-малкият от корейските автопроизводители няма да остане само в историята! Веднага беше изкарано и нагледно доказателство за това - на автосалона в Москва ще бъде показан серийният вариант на най-новия кросовър на SsangYong, известен досега като проект С200.

Заради финансовите трудности на марката влизането на С200 в серия върви с почти годишно закъснение. В Корея и Европа кросовърът ще се нарича Korando C, а в Русия Actyon. Досегашният рамен всъдеход SsangYong Actyon се спира от производство и вместо него идва "паркетник" със самоносеща каросерия и независимо окачване.

Новата кола е типичен малък кросовър - дължината му е 4410 мм, а междуосието 2650 мм. Тя влиза директно в един от най-населените класове на пазара, където ще срещне съпротивата на грозни конкуренти - Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV4, Hyundai ix35…

В Москва корейците излагат предсерийни автомобили с доста пъстро оборудване, големи джанти и светодиодна оптика. Серийното изпълнение ще има и доста по-скромни варианти, а мащабното производство ще стартира в Корея през септември.

В SsangYong вече са наясно, че експерименти от рода на супер-грозника Rodius отдавна нямат място в гамата им. Затова са предпочели сътрудничество с Джорджето Джуджаро. Вместо азиатската еклектика в салона цари дотолкова европейски интериорен ред, че почти на окото му става скучно, но всичко остава без забележка. Приборите са ясни за четене, има класически три кръгли бутона за климатика и вентилацията, бутони за стъклата на наклонени плоскости - типично голф-решение.

Багажникът също е с форма по "учебник", с дълбок "зимник", където леко се влиза нормално пето колело. Задната седалка се сгъва наравно с пода, в краката на предния пътник и на гърбовете на седалките са предвидени сгъваеми куки за торбички. Плоският заден диван е просторен, височината е достатъчна и за хора към 190-е см, гърбът му се регулира на степени по наклон.

Мултимедийната система е с голям екран, подгряването на предното стъкло и системата за тръгване по наклон са екстри, към които се добавят още навигационната система и DVD плейър. В базовото оборудване влизат още автоматичен климатик и двустепенно подгряване на седалките.

Преди две години за проекта С200 се предвиждаше лицензионен турбо бензинов мотор от Rover 1.8, правата върху който бяха на тогавашния собственик на SsangYong - китайският концерн SAIC. Той е вече извън играта и корейците са принудени да пуснат колата с двулитров турбодизел, по стара, докитайска традиция на марката, развит на базата на ноу-хау от Mercedes. Естествено осъвременен - със система common rail четвърто поколение и турбокомпресор с променлива геометрия. Мощността му е 173 к.с., максималният въртящ момент 380 Нм. През втората половина на следващата година корейците обещават да предложат още по-достъпен ценово вариант с двулитров бензинов атмосферен мотор с мощност 150 к.с.

Маркетолозите на марката са предвидили две изпълнения на колата - само с предно или с автоматично включване и на задния мост, като се смята, че първият вариант ще поеме около 40% от продажбите. Те смятат, че около 60% от клиентите ще поръчват шестстепения автоматик, който ще се предлага и с двата варианта на задвижване.


 
 

Images Gallery


 

 
 

Comments

 

There are no comments yet. Be the first one to express yourself!

 
(required)
(recommended)
or
Login with Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Processing your request, please wait Loading, please wait...