BMW и MINI ЕКСПО отвори врати

Общи 28 април 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2820 посещения | без коментари

Програмата за сертифицирани употребявани автомобили MINI Next прави своя дебют на българския пазар

BMW и MINI ЕКСПО отвори врати в зала 4 на Интер Експо Център в София. Търговското изложение се организира от BMW Group България и в продължение на 4 дни от 28 април до 1 май 2011 г. представя програмите за сертифицирани употребявани автомобили BMW Premium Selection и MINI Next. По време на събитието посетителите могат да избират от над 100 налични в България употребявани автомобили BMW и МINI. Всички те покриват изключително високите стандарти за сертифициране по програмата - възраст на не повече от 5 години, пробег до 120 000 км, доказан произход и сервизна история и ползват 24 месечна гаранция и услугите на BMW и MINI мобилен сервиз.

Българските потребители вече добре познават програмата BMW Premium Selection и възможността да притежават употребяван автомобил с марка BMW без рискове свързани с произхода на автомобила и нивото на сервизно обслужване. В рамките на изложението BMW и MINI ЕКСПО дебют на българския пазар прави и сходната програма за автомобили MINIMINI Next, както и ограничен брой предложения от BMW Motorrad. Благодарения на тази широка платформа нашите клиенти могат да изберат най-подходящото за техния вкус и начин на живот средство за индивидуална мобилност. Високите стандарти, които тези две програми налагат, гарантират същото високо качество на продуктите и обслужването при продажбата на употребявани автомобили, каквото е валидно при продажбата на нови автомобили BMW и MINI. коментира Антоан Михайлов, Мениджър Употребявани автомобили в BMW Group България.

BMW и MINI ЕКСПО интегрира всички етапи от избора до покупката на сертифицирани употребявани средства за индивидуална мобилност BMW и MINI. В рамките на изложението представители на BMW Financial Services предлагат индивидуални решения и информация относно финансирането, лизинга и застраховането на автомобили с марка BMW и MINI. За всички сделки по време на събитието и до 31 май 2011 г. се предлага преференциален лихвен процент. Предварително одобрение за финансиране на покупка се получава в рамките на един час.

В допълнение специален щанд предлага оригинални резервни части и аксесоари за нови и употребявани автомобили. Клиентите на BMW Group могат да се консултират със специалисти от след -продажбено обслужване, да поръчат и/или закупят оригинални резервни части и аксесоари BMW.

Специален акцент в рамките на изложението е автомобилът MINI Rebel. Създаден специално по повод премиерата на MINI Next той напълно отговаря на името си. Визията на MINI Rebel не само отразява характера и имиджа на марката, но и илюстрира почти неограничените възможности за индивидуализиране, които MINI предлага, както за нови така и за употребявани автомобили.

Концепцията, специално създадена за повода от творческия директор на Saatchi & Saatchi България - Владимир Цонков, е повлияна от поп арт културата, на която MINI е ярък символ. Като ясна препратка са използвани ситотехниката на Анди Уорхол, комикс символиката на Рой Лихтенщайн и образът на Майкъл Кейн, който изпълнява главната роля в оригиналния филм The Italian Jоb. Тези елементи са обединени от недвусмислената заявка rebel without а stop, която не само препраща към култовия филм Rebel Without a Cause – един от първите символи на поп арт културата – но и категорично описва имиджа на бранда.

Техническото изпълнение е апликация със специално фолио на американската компания за автомобилна графика 3М. Използването на фолио за персонализиране на автомобили е сред най-новите тенденции в автомобилната индустрия. Освен че демонстрира огромната творческа свобода при индивидуализирането, демонстрираната апликация е и с високи експлоатационни показатели.

За лесен и бърз избор, по всяко време, на автомобили BMW Premium Selection и MINI Next, предлагани дилърите на BMW в България е разработена електронна платформа www.bmw.bg/usedcars Тя е достъпна безплатно и предлага възможности за търсене по различни критерии: модел, цена, година на производство, пробег, ниво на оборудване и др., като предоставя пълна информация за конфигурацията и техническите данни за всеки от предлаганите автомобили. В електронната платформа потребителите могат да направят предварително изчисление на възможни гъвкави схеми на финансиране, както и да поискат контакт с търговския отдел на BMW дилъра за уточняване на всички подробности по сделката. От 1 май 2011 г. възможностите на електронната платформа ще бъдат разширени и в резултатите ще бъдат включени над 4000 автомобили от системата на BMW AG в Европа.

 
Ключови думи:   bmw, bmw group, bmw motorrad
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте