Cadillac CTS Coupe Concept 2009

Ревюта 23 февруари 2008 | AutoDrum.com A- A+ 2614 посещения | без коментари

Заслужилият неслучайно множество позитивни отзиви, награди и значителни продажби Cadillac CTS се нареди в челните позиции на автомобилите със съвременен и красив дизайн. Поради това, дизайнерите на Cadillac се изправиха пред въпроса какви да бъдат бъдещите промени и отговорът на този въпрос се появи на Северно-американското изложение през 2008, под формата на Cadillac CTS Coupe Concept.

CTS Coupe използва силно харесвания дизайнерски стил “Изкуство и Наука” (Art and Science) и го доразвива допълнително. По-изразителен, по-технически и силно персонален CTS Coupe развива чувствителния дизайн на седан предшественика с изцяло нови отвори по каросерията на предните калници.

Дизайнерски скъпоценен камък

Сред ключовите елементи в дизайна на CTS Coupe Concept са такива наподобяващи визията на внимателно обработен диамант – особено отзад. Тези елементи се забелязват навсякъде, от хромираната лайсна над поставката за регистрационния номер до формата на ауспуха, намиращ се в средата на задната броня.

Въпреки, че е базиран на седан, CTS Coupe споделя само инструменталния панел, конзолата, фаровете, предните калници и решетката с производствения модел.

Луксозен интериор

Класически 2+2 интериор се помещава в CTS Coupe, но поради ексклузивностa на автомобила му е обърнато специално внимание. Той споделя таблото за управление и централната конзола минаваща през цялото купе с CTS, но включва уникални предни и задни седалки, както и панели за вратите.

Специално тапицираните спортни седалки на Recaro се намират на всички четири позиции. Те подкрепят пътешествената природа на автомобила и поради това са покрити с луксозна, черна велурено-изглеждаща материя с акценти в жълт охрен-цвят. Тази силно контрастираща тапицерия, поражда чувство за изтънченост и класа, подсилена от жълтия шев на седалките, таблото за управление, лоста за предавките и т.н.

Динамично настроени задвижване и окачване

CTS Coupe подобрява производителните възможности на седана, което означава възможност за подръжка на голяма разновидност от бензинови или дизелови двигатели.

За САЩ CTS Coupe ще използва 3.6 литрови V6 двигатели, включително дизелов с 304 к.с., но за международния пазар, моделът ще бъде оборудван и с 2.9 литра турбо дизелов агрегат, който е с мощност от 250 к.с. и 550 Nm въртящ момент.

Задвижващият момент на двигателя се предава към задните колела, посредством 6-степенна ръчна трансмисия. Спортно настроеното окачване на CTS Coupe снижава автомобила в сравнение със седана CTS и поради огромните 20-цолови джанти отпред и 21 отзад пространството под колесните дъги на калниците почти изчезва.

Зад хромираните алуминиеви джанти се крият високопроизводителни спирачки, включващи двойно вентилирани дискове, “захапвани” от жълти 6-бутални челюсти отпред и 4-бутални челюсти отзад в същия цвят.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте